Lokalny koloryt, topowe marki i regionalne specjały – nowe sklepy Baltony na wrocławskim lotnisku już otwarte!

Nasze nowo otwarte sklepy w Porcie Lotniczym Wrocław mają nie tylko odpowiedzieć na potrzeby pasażerów, ale pójść o krok dalej – zaskoczyć ich niespotykaną nigdzie indziej ofertą handlową i aranżacją przestrzeni. Jesteśmy przekonani, że oferowany asortyment oraz atrakcyjne przestrzenie zaprojektowane przez londyńskie biuro architektoniczne The Design Solution spotkają się z pozytywnym odbiorem podróżnych i będą realnym wsparciem dalszego dynamicznego rozwoju wrocławskiego lotniska.   

W ramach pięcioletniej koncesji, Baltona stała się jedynym operatorem oferty detalicznej wrocławskiego portu lotniczego. Firma otworzyła sześć przestrzeni sklepowych, w czterech nowych formatach, znajdujących się zarówno w strefie ogólnodostępnej jak i w strefie zastrzeżonej terminalu,
o łącznej powierzchni ponad 800 mkw. Największa strefa – Wrocław Duty Free – to szeroki asortyment perfum renomowanych marek, w tym także zapachów ekskluzywnych, których oferta została wzbogacona o wybór kosmetyków do makijażu oraz produktów ekologicznych. Klienci znajdą tutaj także starannie wyselekcjonowane alkohole spełniające oczekiwania nawet najbardziej wymagających pasażerów: obok trunków z najpopularniejszych kategorii, w ofercie są też te z półki ekskluzywnej. Aranżacja ponad trzystumetrowego sklepu została bezpośrednio zainspirowana Wrocławiem – kolorami i formami Starego Miasta, których motywy odnaleźć można w identyfikacji wizualnej sklepu oraz m.in. w atrakcyjnych opakowaniach prezentowych.

Z kolei nowoczesny koncept Spirit of Poland oferuje bogaty wybór pamiątek oraz produktów tradycyjnie kojarzonych z Polską oraz regionem – jest to więc asortyment dotychczas nie do znalezienia na tę skalę w portach regionalnych w kraju. Dostępne produkty to m.in.: słodycze, lokalne wyroby garmażeryjne, sery, konfitury, miody, czy alkohole. Pasażerowie znajdą tu również pamiątki inspirowane pobytem w Polsce i na Dolnym Śląsku takie jak np. ceramika popularnej marki Bolesławiec. Aby jak najlepiej oddać charakter sklepu, przestrzeń została zaprojektowana z wykorzystaniem motywów nawiązujących do Polskiej tradycji.

Pasażerowie wrocławskiego lotniska mogą także cieszyć się szeroką gamą marek modowych dostępnych w sklepie Fashion Boutique. Oddzielna przestrzeń skupiająca się na sprzedaży artykułów odzieżowych, galanterii i dodatków ma zagwarantować przejrzystość oferty oraz najwyższą jakość obsługi. Obok produktów międzynarodowych marek takich jak Fossil, Svarovsky, Guess czy PepeJeans klienci znajdą też polskie brandy, a wśród nich Vistulę czy biżuterię z bursztynu dostarczoną przez firmę S&A. Uzupełnieniem głównych konceptów jest Zoom – sklep oferujący polską i międzynarodową prasę, których oferta doskonale spełnia potrzeby osób w podróży.